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メンテナンス情報|英雄伝説ガガーブトリロジー|モバイル版

最終更新日 2025年4月28日

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8月30日(金)緊急メンテナンスのお知らせ

記事掲載日:2024年8月30日

元記事へのリンク

https://legendofheroes-fow.com/EN/news/update/31

日本語(Google翻訳を使用)

クラシックRPGの勇敢な復活
千年の物語があなたの魂を再び目覚めさせる!

ゲーム内のいくつかのエラーと問題を修正するためにホットフィックスが適用されました。
ゲームに再接続するとパッチが自動的に適用されるため、スムーズなゲーム体験のために必ずゲームを再起動してください。

■8月30日(金)緊急メンテナンスのお知らせ

1. メンテナンス期間

2024年8月30日(金)12:00~14:00 13:35 (UTC+0) (メンテナンス終了)

2. メンテナンス補償:

3. メンテナンス内容:

1) システム関連

[冒険の書] - [ベールの黄金島/青い部族の聖域] のクリア報酬を上方修正しました。
すでに使用したチケットに該当するゴールド/経験値の補償は、メールで送付されます。
[エピソード - 海の歌]の特定のステージでBGMが再生されない問題を修正しました。
[エピソード - 海の歌]の一部のクエストで、プレイヤーが間違った場所に移動される問題を修正しました。
[エピソード - 海の歌]のステージ3-7を完了した後、[次のステージ]を使用しても続行できない問題を修正しました。
ギルド脱退後の再加入待機時間が変更されました。
(1時間 → 24時間)
一部のパッケージ/製品のコンテンツが強化されました。
すでにこれらの製品を購入したプレイヤーには、メンテナンス後に強化された報酬がメールで送付されます。

2) クエスト関連

ギルドステーションクエスト「恐ろしい声(4)」が進行不能になる問題を修正しました。

3) グラフィック/UI/UX関連

[エピソード-海の歌]第3章のミニマップを更新しました。
上部のスタミナアイコンをタッチした際に、残りのスタミナを確認しやすいようにUIを改善しました。

※ 注意事項

メンテナンスのスケジュールは変更される可能性があり、変更がある場合はこのお知らせを通じてお知らせします。

ゲームプレイ中にメンテナンスが発生した場合、ゲームが強制終了される可能性があります。

データ保護のため、メンテナンスが始まる前にはゲームを終了してください。

ソフトローンチ期間中の購入履歴とゲームプレイの進行状況はリセットされません。

メンテナンスが終了次第、このお知らせを通じてメンテナンス報酬に関する詳細をお知らせします。

今後とも『英雄伝説 ガガーブトリロジー』にご関心とご支援を賜りますようお願い申し上げます。
皆様に常に楽しい冒険をしていただけるよう、より充実したサービスの提供に努めてまいります。
よろしくお願いいたします。


August 30th (Friday) Emergency Maintenance Notice

掲載日:2024.08.30

英語(翻訳の原文)

The Heroic Return of a Classic RPG
The thousand-year story will make your spirit reawaken!

A hotfix has been applied to correct some in-game errors and issues.
The patch will be automatically applied upon reconnecting to the game, so please make sure to restart the game for a smooth gaming experience.

■August 30th (Friday) Emergency Maintenance Notice

1. Maintenance Period

Friday August, 30 2024 at 12:00 ~ 14:00 13:35 (UTC+0) (Maintenance completed)

2. Maintenance Compensation:

3. Maintenance Details:

1) System-Related

The clear rewards for [Book of Adventure] - [Golden Island of Bale/Sanctuary of the Blue Tribe] have been increased.
Compensation for Gold/Experience corresponding to the tickets already used will be sent via mail.
Fixed an issue where BGM was not playing on certain stages in [Episode - Song of the Ocean].
Fixed an issue where some quests in [Episode - Song of the Ocean] would move the player to an incorrect location.
Fixed an issue where it was impossible to proceed when using [Next Stage] after completing Stage 3-7 in [Episode - Song of the Ocean].
The rejoining wait time after leaving a guild has been changed.
(1 hour → 24 hours)
The contents of some packages/products have been enhanced.
Players who have already purchased these products will receive the enhanced rewards via mail after the maintenance.

2) Quest-Related

Fixed an issue where it was impossible to proceed with the Guild Station quest Dreadful Voice (4)

3) Graphics/UI/UX-Related

The mini-map for Chapter 3 in [Episode - Song of the Ocean] has been updated.
The UI has been improved to make it easier to check remaining stamina when touching the stamina icon at the top.

※ Important Notes

The maintenance schedule is subject to change, and any changes will be announced through this notice.

If maintenance occurs during gameplay, the game may be forcibly closed.

To protect your data, please exit the game in advance before the maintenance begins.

Purchase history and gameplay progress during the soft launch period will not be reset.

Once maintenance is completed, we will provide further details about the maintenance rewards through this notice.

We kindly ask for your continued interest and support for The Legend of Heroes: Gagharv Trilogy.
We will strive to provide a more complete service to ensure you always have an enjoyable adventure.
Thank you.

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